torstai 24. toukokuuta 2012

Korvasieniä ja piha kukkasia

Tervehdys kaikille. Hieman opetteluksi on tämä blogin aloitus mennyt. Minulla on Novitan neulomassa nimellä Ladybug myös blogi jonne relun vuoden olen kirjoitellut. Sinne olin saanut kommentin että tänne minun bloggerin blogiin kommentin laitto ei ollut onnistunut. Kiitokset Näpertelijälle ilmoituksesta. Laitoin koe mielessä viestin äsken itse tuohon ensimmäiseen kirjoitukseen ja nyt tuo ainakin  onnistui. Olisiko minulla ollut joku asetus pielessä? Jos kommentointi edelleenkään ei onnistu, täytynee kysyä neuvoa minua viisaammilta perheen jäseniltäni.

Tänä aamuna ulkoilutin koiriani eräällä metsä aukealla. Sain sielä ihan kelpo saaliin korvasieniä.





Meillä syödään siis tänään korvasieni keittoa. Tai minä syön ja varmaan mieheni mutta tuskin lapset.
Eilen näppäilin muutamia kuvia myös omalta pihaltani. Näitä piristyksiä löysin.




Piha maalla olisi monenlaista tekemistä mutta selkäni on tällä hetkellä vielä kipeä. En siis voi mennä puutarha töihin kiusaamaan sitä lisää.

Käsityö rintamalla ei ole vielä kuvattavaksi asti valmistunut mitään. Kesken eräisyyksiä löytyy, niin että kunhan valmiiksi asti ehtii niin sitten kuvia niistä.

Tämän pidemmittä puheitta toivotan teille aurinkoista päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti